Bekijk desktop versie


Wie zijn wij?

Goedkoopinrichten.nl is een webshop gericht op de verkoop van kantoormeubilair tegen scherpe prijzen. Onze filosofie is “goedkoop inrichten is slim inrichten” en met deze filosofie heeft Goedkoopinrichten.nl gekozen voor de verkoop van nieuw, restyle en gebruikt kantoormeubilair. Dit kan bestaan uit bureau's, bureaustoelen, kasten,...

Lees verder

Nieuw of gebruikt kantoormeubilair?

01 mei 2017 - Onze klanten vragen wel eens wat het verschil is tussen een nieuwe aanbieding die ze krijgen met vergelijkbare prijzen als ons gebruikte kantoormeubilair. Het verschil zit dan vaak in de kwaliteit.

Lees meer

Vergaderstoel, kantinestoel of conferentiestoel?

23 november 2016 - De keuze voor een vergaderstoel is sterk afhankelijk van uw persoonlijke voorkeur en wensen. Doordat deze veelal opgesteld staan in centrale vergaderruimtes, ontvangstruimte of als vergaderset in uw kantoorruimte is een vergaderset bepalend voor de uitstraling van uw kantoor.

Lees meer

Monitorarm voor een optimale werkplek

18 november 2016 - Welke monitorarm is geschikt voor mijn werkplek? Er zijn een aantal zaken waarmee rekening gehouden moet worden bij aanschaf van een monitorarm.

Lees meer

Actievere werkhouding? Kies een zit sta bureau

21 oktober 2016 - Klanten aan het woord: "Een zit sta bureau onderbreekt mijn statische zithouding, waardoor mijn rugklachten wegblijven" "Een zit sta werkplek geeft mij inspiratie! Door van werkhouding te veranderen, kijk ik anders naar mijn collega's en geeft me naast een pro-actieve werkhouding een boost om mijn werk anders te organiseren"

Lees meer

Complete kantoorinrichting

15 juli 2016 - Bent u op zoek naar een complete inrichting in dezelfde stijl? Goedkoop Inrichten levert complete inrichtingen in dezelfde stijl en kan u onder andere voorzien van bureau's, bureaustoelen, vergadertafels en vergaderstoelen.

Lees meer

Hoe kies ik een goed bureau?

14 juni 2016 - Voordat u een bureau kiest, is het verstandig uzelf een aantal vragen te stellen. Bent u de enige die aan dit bureau gaat werken? Wilt u het bureau in hoogte kunnen verstellen? Hoe wordt uw bureau opgesteld en wat zijn de maten waar u mee te maken heeft?

Lees meer

Vergadertafel bepaalt uitstraling van uw kantoor

27 mei 2016 - De ideale kantoorruimte is niet alleen functioneel, maar draagt voor belangrijke mate bij aan de uitstraling van uw bedrijf en aan de beleving van uw medewerkers. Hierbij is het van belang te kiezen voor een vergadertafel die de ruimte optimaal benut en aansluit op de klantbeleving.

Lees meer

Veel werkplekken inrichten? Dat kan!

Veel werkplekken inrichten? Dat kan!

21 augustus 2015 - Goedkoop Inrichten levert met regelmaat bijpassende inrichtingen voor complete kantoren. Ook als u veel werkplekken moet inrichten, kunt u daarvoor bij ons terecht.

Lees meer

Een kantoor inrichten

17 april 2015 - Hoe richt u een kantoor in? Een handig overzicht van de verschillende onderdelen waar u aan kunt denken bij de inrichting van een kantoor.

Lees meer

Openingstijden

18 februari 2013 - Openingstijden showroom Zaandam U bent van harte welkom om een kijkje in onze showroom te nemen, tijdens de onderstaande openingstijden. Ma-Vr: 9:00-17:00 Za-Zo: Gesloten

Lees meer

Naleveringsmogelijkheden

18 februari 2013 - Of u nu groeit met uw bedrijf of regelmatig kantoormeubilair vervangt, de kans is groot dat u later nog eens kantoormeubilair nodig heeft dat past bij uw huidige inrichting. Daarom is het handig om van te voren na te gaan hoe het zit met de mogelijkheid tot nabestellingen.

Lees meer

Ahrend Mehes Wit

17 februari 2013 - Het meubilair in de Ahrend Mehes Wit collectie wordt standaard voorzien van nieuw gecoate poten en een nieuw melamine blad in de kleur wit. Hierdoor is het meubilair zo goed als nieuw en door het hergebruik tevens zeer duurzaam.

Lees meer

Verfijn je zoekopdracht

Selecteer een onderwerp Type Staat

Onze belofte

  • Goedkoop: Gebruikt kantoormeubilair is goedkoper dan nieuw;

  • Snel: Onze gebruikte kantoormeubelen zijn al op voorraad;

  • Kwaliteit: Geen schade, alleen eventuele gebruikssporen.

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Wij leveren natuurlijk bureaus, bureaustoelen, kasten, ladenblokken, vergadertafels en vergaderstoelen maar ook aanvullende items als scheidingswanden, hangmapframes, kabelverwerking, en kapstokken.

Een indruk krijgen?

Bezoek onze showroom.

Gebruikt of nieuw?

Wij verkopen gebruikte, restyle en compleet nieuwe producten. In de beschrijving van onze artikelen kunt u de staat van het product zien.

Garantie

Dit gebruikte meubilair wordt zorgvuldig op kwaliteit en functionaliteit gecontroleerd aan de hand van onze kwaliteitseisen. Zo weten we zeker dat u bij ons kwalitatief kantoormeubilair koopt. Wij bieden daarom 12 maanden technische garantie op alle gebruikte bureaustoelen en 24 maanden technische garantie op bureaus, kasten en ladeblokken.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover vindt u op ons cookiebeleid. Sluiten