Bekijk desktop versie


Wie zijn wij?

Goedkoop Inrichten bestaat dit jaar 15 jaar en is de afgelopen jaren sterk gegroeid. Het bedrijf wordt momenteel gerund door een vast team van 12 enthousiaste medewerkers, heeft een magazijn van ruim 3500m2 met ruime showroom en is gevestigd in Zaandam op een steenworp afstand van Amsterdam. Met jarenlange ervaring weet...

Lees verder
  • Complete kantoorinrichting
  • Scherpe prijs-kwaliteitverhouding  
  • professioneel kantoormeubilair
  • Showroom
  • Eigen voorraad
2-motorig Elektrisch Zit sta bureau YOUP02 zwart eiken Nieuw

2-motorig Elektrisch Zit sta bureau YOUP02 zwart e ...

€ 415,00 per stuk
Bureau verstelbaar TUBE wit Nieuw

Bureau verstelbaar TUBE wit

€ 185,00 per stuk
Goede Ergonomische bureaustoel Airgo Nieuw

Goede Ergonomische bureaustoel Airgo

€ 285,00 per stuk
Half hoge roldeurkast zwart STOR Nieuw

Half hoge roldeurkast zwart STOR

€ 375,00 per stuk
Luxe vergaderstoel Flitz stapelbaar Nieuw

Luxe vergaderstoel Flitz stapelbaar

€ 169,00 per stuk
Aanbieding! Vergadertafel 320 cm TUBE Eiken Nieuw

Vergadertafel 320 cm TUBE Eiken

van € 825,00 € 799,00 per stuk Besparing 3 %
WOOD hoge vergadertafel Eiken 220x100 cm Nieuw

WOOD hoge vergadertafel Eiken 220x100 cm

€ 649,00 per stuk

Kantoormeubelen kopen?

Is uw bedrijf gegroeid of gaat u verhuizen? Grote kans dat u op zoek bent naar een complete kantoorinrichting. Goedkoopinrichten.nl is uw partner voor al uw kantoormeubilair. En omdat we jarenlang ervaring hebben, zijn wij een professionele partner voor het inrichten van kantoren tot wel 500 werkplekken. 

Bij Goedkoopinrichten.nl hebben we dan ook zeer compleet assortiment van bureaus tot bureaustoelen, vergadertafels en vergaderstoelen tot kantoorkasten. Maar ook voor ontvangstbanken of designstoelen kunt u bij ons terecht. 

Dus waarom zoveel geld betalen voor nieuw kantoormeubilair als u voor lagere prijs dezelfde kwaliteit kunt krijgen? 

Wat kiest u, nieuw of gebruikt?

Als u een kantoor heeft, dan komt er een tijd dat u er (nieuwe) meubels voor moet kopen. Dit kan een nieuw kantoor zijn waar u naartoe verhuist en waar u een nieuwe inrichting wilt, maar het kan ook uw huidige kantoor zijn dat een opknapbeurt nodig heeft. Bij het inrichten of opnieuw inrichten van uw kantoor zijn er verschillende voor de hand liggende zaken waar u rekening mee moet houden. U zult natuurlijk gezondheid en veiligheid in ogenschouw moeten nemen en u zult het kantoor uiteraard naar eigen smaak willen inrichten. Als u hiermee rekening houdt, formuleert u uiteraard een inkoopplan binnen uw budget. Bij het berekenen van uw budget wilt u uw geld op de best mogelijke manier gebruiken en waar voor uw geld krijgen. Idealiter wilt u dat uw kantoor er uitziet zoals u het voor ogen had, tegen een prijs die u zich kunt veroorloven. Dus wat kiest u, nieuw of gebruikt?

Gebruikt kantoormeubilair Tweedehands kantoormeubelen

Voordelen van nieuw kantoormeubilair

Wanneer u nieuw kantoormeubilair koopt, kan de aangeboden garantie een goede indicatie zijn van de inherente kwaliteit. Dit is ook direct een van de grotere voordelen. Bij nieuw kantoormeubilair ontvangt u, bij 99% van de producten, een langere garantieduur. Daarnaast weet u dat uw producten ook echt nieuw zijn. Geen gebruikssporen, maar rechtstreeks door onze leveranciers verzonden.

Voordelen van gebruikt kantoormeubilair

Het eerste voordeel is uiteraard de lagere kosten. Natuurlijk zeggen we niet dat het kopen van gebruikte meubels betekent dat u het beste van de wereld kunt krijgen tegen de door u gekozen prijs, maar u kunt binnen uw budget werken en de beste kantoormeubelen voor uw geld krijgen. Uw aankoop van gebruikt kantoormeubilair moeten ertoe kunnen leiden dat u uw kantoor naar wens decoreert en dat u de look in uw kantoor creëert die u voor ogen heeft. Daar komt nog eens bij dat onze tweedehands kantoormeubelen al op voorraad zijn en dus snel bij u op kantoor kunnen worden bezorgd. Dit in tegenstelling tot nieuwe producten die over het algemeen een langere levertijd hebben. Tot slot - en heel belangrijk - bespaart u het milieu met het kopen van gebruikt meubilair voor uw kantoor. Dit leggen we uit.

Help het milieu met 2e hands kantoormeubelen

In vergelijking met het recyclen van aluminium blikjes, plastic zakken en kranten, is het kopen van 2e hands kantoormeubelen een veel betere actie voor onze planeet. Wanneer u over houten meubilair beschikt, wordt het neergezet op stortplaatsen. Stalen meubels moeten worden gedemonteerd voor recycling en de kosten van herstel zijn onbetaalbaar. Als het meubilair kan worden hergebruikt - en in de meeste gevallen heeft kantoormeubilair een levensduur van meer dan twintig jaar - vermindert u niet alleen het gebruik van vuilstortplaatsen en recycling, u krijgt ook een product met een zeer hoge intrinsieke waarde. U zult onze bossen en natuurlijke hulpbronnen beschermen, onze atmosfeer beschermen, energie besparen en waardevolle ruimte voor opslag besparen.

Bespaar en geniet van minimale afschrijving

Met het geld dat u bespaart op kantoormeubelen van Goedkoopinrichten.nl, heeft u de mogelijkheid om het meubilair aan te passen. Door dit te doen kunt u niet alleen een persoonlijk tintje toevoegen, ook hebt u de keuze om uw meubels aan te passen. Hiermee worden de kantoormeubelen uniek gemaakt en krijgt uw kantoor een geheel nieuw gevoel en uitstraling. Met name met onze tweedehands kantoormeubelen kunt u een werkomgeving creëren die het meest geschikt is voor uw behoeften op het gebied van comfort en een goede, schone en veilige werkomgeving. Wanneer u nieuw kantoormeubilair koopt, kunt u ervan uitgaan dat de wederverkoopwaarde daalt tot 25% of minder van de oorspronkelijke kosten. Wanneer u kwalitatief gebruikt kantoormeubilair koopt, neemt de waarde ervan juist toe op basis van de kosten van vergelijkende nieuwe meubels. De inruilwaarde kan oplopen tot 75% van wat u hebt betaald. Het kopen van gebruikte meubels van goede kwaliteit is een veel betere investering dan het kopen van "goedkoop" nieuw meubilair.

2e hands kantoormeubelen Goedkoopinrichten

Levering van tweedehands kantoormeubilair vs. nieuw

U kunt tweedehands kantoormeubilair dus sneller krijgen. Maar hoe zit dat precies? Naast de goedkope commerciële meubels - die verkrijgbaar zijn bij massahandelaren en discounters - wordt kantoormeubilair veelal op bestelling gemaakt. Goed kantoormeubilair kost in het algemeen 6 tot 12 weken om te produceren. Tweedehands kantoormeubilair staat voor u klaar en kan direct worden afgeleverd. In de meeste gevallen kunnen wij nadat u uw bestelling heeft geplaatst direct uw bestelling verzenden. Als u snel stappen wilt nemen met betrekking tot het inrichten of opnieuw inrichten van uw kantoor, dan is het voor u gunstig snel uw tweedehands kantoormeubelen in huis te hebben.

Advies bij de inrichting van uw werkplek

Goedkoopinrichten.nl heeft alle kennis in huis om u een juist advies te geven over de beste inrichting van uw werkplek. Bekijk het ruime aanbod van nieuw en gebruikt kantoormeubilair en u zult verstelt staan van de kwaliteit en opties. Neem contact met ons op voor gratis advies, we helpen u graag om de juiste keuze te maken. U kunt ook onze showroom bezoeken.

Klantinformatie

7 TIPS om uw Kantoor in te richten

7 TIPS om uw Kantoor in te richten

Is uw bedrijf gegroeid of gaat u verhuizen? Heeft u tekort aan werkplekken of voldoet uw huidige kantoorinrichting niet meer? De mogelijkheden voor het inrichten van een kantoor zijn oneindig. Efficiënte inrichting, akoestiek en natuurlijk licht zijn belangrijke factoren om mee te nemen in uw besluitvorming. Met onze tips en inspiratie willen wij u de...

Welke bureauhoogte past bij mij?

Welke bureauhoogte past bij mij?

Nu zou je hier een matentabel verwachten met lichaamslengte en hoogte werkblad. Dit zouden we erg graag willen laten zien, echter aan de lichaamslengte kan niet de >>

Goedkoopinrichten bestaat 15 jaar!

Goedkoopinrichten bestaat 15 jaar!

Met jarenlange ervaring weet goedkoopinrichten nieuw, restyle en gebruikt kantoormeubilair aan te bieden tegen scherpe prijzen. Hierdoor is het voor ieder budget mogelijk om te kiezen voor een kantoorinrichting van deze tijd.

Leveringen in België

Leveringen in België

Wij leveren ook in België. Zakelijke orders hoeven geen BTW te betalen wanneer u uw BTW nummer mee geeft bij een offerte aanvraag. Om mee te gaan in de Nederlandse gedachte: 21% korting is altijd mooi meegenomen. Want of u een kleine order heeft met verzenden, of een grote order met monteren. Ook onze zuiderburen zijn bij ons welkom.

Registreren

Belangrijke wijziging voor toestemming voor cookies voor Advertenties en Social Media. Bekijk wat wij gebruiken als we de cookie plaatsen op onze cookie statement pagina.

Als je niet wil dat jouw internetgedrag voor deze doeleinden gebruikt wordt, wijzig dan de Cookie-instellingen.

Instellingen aanpassen